Hailey Bieber szépségápolási márkája, a Rhode akár egymilliárd dollárért kelhet el az e.l.f. Beauty-nak – írja a HVG. A 28 éves modell és üzletasszony, Justin Bieber felesége, 2022-ben alapította a márkát, amely azóta látványos növekedést produkált: az elmúlt egy évben 200 millió dolláros online eladási forgalmat ért el.
A tervezett üzlet értelmében az e.l.f. Beauty 800 millió dollárt fizet készpénzben és részvényekben, további 200 millió dollár pedig a jövőbeni értékesítések növekedéséhez kötött. Hailey Bieber a tranzakció után is megtartja kreatív vezetői pozícióját a márkánál.
A sztár korábban így nyilatkozott cégéről:
„Messzebb jutott, mint amit a legmerészebb álmaiban valaha is elképzelhetett volna.”
Hailey Bieber sikere illeszkedik abba a trendbe, amely szerint az utóbbi években egyre több híresség lett milliárdos saját szépségápolási brandje révén. Rihanna Fenty Beauty-ja a Forbes becslése szerint közel 3 milliárd dollárt ért, míg Selena Gomez Rare Beauty-ja is dollármilliárdos státuszt hozott tulajdonosának.
Nem meglepő a trend, hiszen egy friss felmérés szerint a hírességek nevével fémjelzett kozmetikumok forgalma 2023-ban meghaladta az egymilliárd dollárt világszerte. A közösségimédia és a rajongótáborok aktív jelenléte komoly lendületet ad ezeknek a márkáknak, és új gazdasági korszakot nyit a hírességek körében.