Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Életmód

Három tipp cipővásárláshoz (x)

10perc.hu
2023. 10. 19.
Szponzorált tartalom
Három tipp cipővásárláshoz (x)

Rátalálni a tökéletes cipőre nem mindig egyszerű feladat. Pedig olykor csak meglátni és megszeretni kérdése. Na jó, de azért ehhez az is kell, hogy sorakozzanak azok a bizonyos első pillantásra szerelemre méltó darabok! Íme, három tipp, amivel a siker borítékolható!

1. tipp: A hagyományokban van valami vonzó

Sokan, különösen azok, akik az újítások hívei, túlságosan hevesen tiltakoznak a tradíciók ellen, mondván azok a múlt részét képezik. Pedig ha jobban belegondolunk, akkor ez az az múlt, ez az az alap, amiből a jelen táplálkozik, azaz nem letagadható. Pláne, ha azt is hozzátesszük, hogy a hagyományok egyet jelentenek a megbízhatósággal, és a biztos sikerrel.

A legjobb példa erre a Converse az answear.hu palettájában, ahonnan még jó, hogy nem hiányozhat. Pedig nem nehéz belátni, hogy a márka nem most kezdte a pályafutását, ahogy az a stílus sem, ami annyira az övé, annyira elszakíthatatlan tőle, és mégis. Ezért, vagy ennek ellenére, ki tudja, milliókat mozgat meg jelenleg is. Úgyhogy a hagyományokat nem érdemes félretolni, mert aranyat érő lehetőségek rejteznek bennük.

Az már más lapra tartozik, hogy kinek mi áll jól, mert ez az a kérdés, ami nem általánosítható. Előfordulhat, hogy valakinek ez az irány akkor sem jön be, ha amúgy milliók voksolnak rá, s ez így van rendben, akkor célszerű más utat keresni. Vagyis az első tipp azon túl, hogy a hagyományok figyelemre méltóak, az, hogy mindig az egyéni ízlés a mérvadó, a többi tényező legfeljebb támaszként, segítségként szolgálhat a vásárlás folyamatában

2. tipp: Az ismeretlent megéri ismerőssé tenni!

Mindig akadnak olyan márkák, amik a köztudatba nem égtek annyira be, vagy nem forognak folyton közszájon. Ez, azonban talán mondanunk sem kell, hogy semmit sem jelent, mert az, hogy épp miről beszélnek a legtöbben, nincsen egyenes arányosságban azzal, hogy mi az, ami beszédre méltó aktuálisan.

A https://answear.hu/m/helly-hansen oldalon kibontakozó választék minderre rímel. Valószínűleg nem a vállalat a legtöbbet emlegetett brand, pedig egyébként, elnézve azt a trendiséget, amit termékeivel képvisel, nagyon is kiérdemelte ezt a titulust. Ám jelenleg még nem róla szólnak a pletykák, de ettől függetlenül már most ellenállhatatlan, sőt kihagyhatatlan választás. Ráadásul a divatikonok így születnek: azok az emberek válnak vezetővé, akik felfedezik azt, hogy mi az az irány, ami felé érdemes elindulni, és bátran megteszik az első lépéseket. A követők pedig garantáltan nem váratnak magukra sokáig.

Fotó: Answear


3. tipp: Mindig ildomos a pletykák mögé nézni

A fentiekből akár arra is lehetne következtetni, hogy akkor azokat a cégeket érdemes elfelejteni, akikről a fáma szól, de ez tévedés. Egyáltalán nem ide akartunk kilyukadni. Csak oda, hogy megéri figyelni azokra a vállalatokra, amik még nem kaptak akkora hátszelet. Viszont a szóbeszéd mindig érdekes, és mindig tartalmaz érdemleges elemeket. Erre a https://answear.hu/m/dr-martens modelljei szolgálnak minden szónál többet mondó bizonyítékként. Hiszen mindenki ismeri őket, mindenki tudja mit várhat, s pont ezért jó ötlet közelebbről is végignézni az általuk kínált lehetőségeket.

Főkép forrása:
Answear
Címkék:
#PR-cikk

További cikkek