Az OTP Bank a lakossági ügyfelek igényeihez igazodva döntött úgy, hogy meghosszabbítja az OTPdirekt internetbank elérhetőségét – derül ki a bank legfrissebb közleményéből. A döntés célja, hogy azok a felhasználók, akik még nem kezdték el az új internetbank használatát, több időt kapjanak az átállásra - írta meg a 24.hu.
Fontos kiemelni, hogy akik már aktívan használják az OTP MobilBankot vagy az új internetbankot, számukra nincs teendő. A bank a pontos határidőről később, időben értesíti ügyfeleit, várhatóan 2025 végéig.
Az OTP Bank tapasztalatai szerint bár sokan továbbra is szívesen látogatják a bankfiókokat összetettebb ügyintézés miatt, a digitalizáció felé haladás megállíthatatlan. Már több millió ügyfél használja rendszeresen a mobilbanki alkalmazást és az új internetbankot. Ezért a bank kiemelten kezeli az OTPdirekt fokozatos kivezetését, ügyfelei igényeihez igazodva.
Az OTPdirekt mellett az OTP MobilBank és az új internetbank évek óta párhuzamosan elérhető. Az ügyfelek többsége már az új felületeket használja, azonban még akadnak, akik a számítógépükön a régi OTPdirektet részesítik előnyben.
Vouszka Péter, az OTP Bank digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője elmondta: „Hónapok óta intenzív kommunikációs kampányt folytatunk, már több millió ügyfelünk az új banki felületet használja napi pénzügyei intézésére. A kivezetési periódus meghosszabbításával a még nem átszerződött ügyfeleink igényeihez alkalmazkodunk, számukra szeretnénk időt adni a váltásra.”
Az OTP Bank továbbra is kéri ügyfeleit, hogy minél előbb szerződjenek át az OTP MobilBankra és az új InternetBankra, mivel várhatóan 2025 végén már csak ezek a felületek lesznek elérhetők.