A szlovákiai Kaufland hipermarketlánc új kampányt indított, amely kifejezetten a magyar vásárlókat célozza meg. Az "Olcsóbban Szlovákiában" című honlap akciós ajánlatokkal hívja a vásárlókat a szlovák–magyar határ menti üzletekbe, ahol a termékek árai forintban is feltüntetésre kerültek, hogy megkönnyítsék a magyar vásárlók számára a tájékozódást - írja az Index.
„Spóroljon ott, ahol lehet! Kis utazás, nagy spórolás minden család számára”
– olvasható a Kaufland honlapján. A szórólapok kifejezetten a határ menti üzletekre vonatkoznak, többek között a losonci, rozsnyói, pozsonyi és komáromi boltokra.
A magyarországi vásárlók számára a Kaufland jelentős megtakarítást ígér a hazai árakhoz képest, különösen az infláció és a magas áfa miatt kialakult bevásárlóturizmus közepette. A magyarok közül sokan akár 100 kilométert is megtesznek egy nagybevásárlásért, népszerű célpontként Szlovákiát és Romániát választva.