Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Gazdaság

Tartós árcsökkentést ígér a Tesco Magyarországon

10perc.hu
2024. 09. 12.
Tartós árcsökkentést ígér a Tesco Magyarországon

A Tesco Magyarország hosszú évek után új áruházat nyitott, miközben jelentős árcsökkentést hajtott végre csaknem 3000 termék esetében.

Az áruházlánc célja az árstabilitás és a vásárlók kiszolgálásának új szintre emelése – derült ki Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatójának Indexnek adott interjújából.

Pálinkás Zsolt elmondta, hogy a változó gazdasági környezetre reagálva a Tesco hosszú távon az árstabilitásra, a fenntarthatósági célokra és a többcsatornás kiskereskedelem fejlesztésére fókuszál. A cégvezető szerint a gazdasági nehézségek, az infláció és a háború okozta bizonytalanság ellenére a Tesco folytatja a fejlesztéseket.

„Az időszakos promóciók fenntartása mellett állandó jelleggel csökkentjük csaknem 3000 termék alapárát” mondta Pálinkás. Ez az árcsökkentés számos terméket érint, köztük állateledeleket, tartós élelmiszereket, reggelizőpelyheket, valamint speciális táplálkozási igényeknek megfelelő árucikkeket, mint a vegán, glutén- és cukormentes termékek.

Az interjúban Pálinkás Zsolt kifejtette azt is, hogy a Tesco egyre inkább a többcsatornás kiskereskedelemre épít. A fizikai boltok mellett az online bevásárlás is fontos szerepet játszik a jövőbeli stratégiában. „Multichannel retailer, vagyis többcsatornás kiskereskedelmi lánc vagyunk, fizikai és online kiszállítás lábakkal, partneri együttműködésekkel” – hangsúlyozta a vezérigazgató.

A cégvezető emellett kitért a kötelező visszaváltási rendszerre (DRS), amely Magyarországon idén júliusban indult el. Bár kezdetben zökkenőkkel működött, mostanra a vásárlók is egyre nagyobb arányban vesznek részt benne. „A visszaváltási arány a kezdeti 50 százalékról az elmúlt hetekben már felkúszott 85 százalékra” – számolt be a vezérigazgató.

A cég tervei között a fenntarthatóság is kiemelt szerepet kap. A Tesco továbbra is nagy hangsúlyt fektet a környezetbarát működésre, például napelemek telepítésével és energiatakarékos megoldások alkalmazásával. Az áruházlánc célja, hogy 2035-re karbonsemleges legyen.

Az új velencei áruház nyitása szimbolikus mérföldkő a Tesco számára, hiszen a plázastop és a gazdasági nehézségek miatt hosszú évek óta nem nyitottak új áruházat. Az új bolt, amely a Tesco 198. boltja, prémium választékkal és kiemelt szolgáltatásokkal várja a vásárlókat, és fontos szerepet játszik a lefedettség növelésében.

Főkép forrása:
Félix Bődi Facebook

További cikkek