A Hell Energy három évvel ezelőtt lépett a prémiumvíz-piacra a FloeWater márkával. Cégeknek szállítottak csapolótornyokat, vízadagoló gépeket. Az üzenet a fenntarthatóság volt: a termék csomagolásmentes, nem kell PET-palack hozzá.
Most kijöttek egy olyan verzióval, amit a boltokban bárki megvehet.
Végtelenszer újrahasznosítható alumíniumcsomagolásban kínálják majd.
250 és 500 milliméteres kiszerelésben kínálják majd, lesz szénsavmentes és savas vizük is. - írja a Forbes.
„Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca – mondta Popovics Adrienn. A marketingigazgató azt is mondta, hogy az ásványvíz végtelenszer újrahasznosítható, BPA-mentes belső bevonatú alumíniumdobozban kerül a boltokba június közepén.