„Megérett a pillanat, hogy a nagymúltú Motorola ismét meghatározó szereplő legyen a mobiltelefonok piacán.” Ezzel a magabiztos mondattal indít a Motorola közleménye, melyben a technológiai vállalatok körében újabban igen szokatlannak számító őszinteséggel elismerik, hogy a közelmúltbéli hallgatás annak tudható be, hogy a konkurensek előbbre jártak a fejlesztésekben – írta a HVG.
Az 1928-ban alapított, a világ első mobiltelefonját kiadó, majd a kilencvenes években a szegmens ikonikus gyártójává vált márka nem szerette volna közepes megoldásokkal erodálni a nevét. Most állítják, olyan komoly mérnöki és technológiai hátteret kapott a mobiltelefonok tervezéséért és gyártásáért felelő vállalati egység, hogy mára már az összes kategóriában fel tudják venni a versenyt a többi nagy gyártóval.
A márka magyarországi képviselője, Piró Péter elmondta, minden hazai operátornál és független forgalmazói csatornánál megtörtént a termékek belistázása. A Motorola csúcskategóriás modellekkel tér vissza: az Edge és a Razr szériák készülékeivel, melyek közül zászlóshajónak most a Motorola Razr 40 Ultrát tekintik.