Az OTP Bank tájékoztatása szerint szeptember második felében összesen öt napos rendszerkarbantartás várható, amelyek közül négy egymást követő napra esik, így több szolgáltatás – köztük az internetbank, mobilbank, és egy alkalommal még az OTP logós bankkártyák használata – nem lesz elérhető. Az ügyfeleknek érdemes előre felkészülniük, hogy elkerüljék a kellemetlenségeket - tette hozzá az Index.
A karbantartások részletei
-
Szeptember 19., 20:00–24:00
Nem lesz elérhető az aktuális hitelszámlaegyenleg az internetbankban és a mobilbankban, valamint a Hitelkártya Részletfizetési szolgáltatás sem működik. -
Szeptember 20., 20:00–21:00
Online nem lehet igényelni a következő hiteltermékeket: személyi kölcsön, hitelkártya, folyószámlahitel, online áruhitel. -
Szeptember 21., 0:00–16:00
Nem lesz elérhető a számlatörténet, bankon kívüli deviza utalás, egyedi számlakedvezmények lekérdezése, folyószámlahitelhez kapcsolódó szolgáltatások, valamint a gépkocsi nyeremény betétekhez kapcsolódó funkciók az internet- és mobilbankban. -
Szeptember 22., 0:00–08:00
Részlegesen vagy egyáltalán nem lesz elérhető az internet- és mobilbank, OTPdirekt, online termékigénylés (folyószámla, személyi kölcsön, áruhitel, értékpapírszámla), a lakossági hiteligénylésekhez kapcsolódó szolgáltatások, valamint az OTP Bank offline és online fizetési termináljai, az OTP Bank logós kártyák, továbbá az eBIZ, Electra, SmartBróker és Vámpénztári rendszerek. -
Szeptember 25., 23:30–04:00
Nem lesz elérhető az internet- és mobilbank, eBIZ, Electra, SmartBróker, Vámpénztári rendszer, valamint az online termékigénylés (folyószámla, személyi kölcsön, áruhitel, értékpapírszámla).