A nemzetgazdasági miniszter, Nagy Márton, felhívta a figyelmet a webáruházak és futárcégekkel kapcsolatos tájékoztatási és panaszkezelési kötelezettségek fokozott vizsgálatára, miután számos panasz érkezett az online vásárlás során fellépő szállítási problémákkal kapcsolatban - közölte a Forbes.
A fogyasztóvédelmi hatóságnak célja, hogy ellenőrizze a cégek ügyfélszolgálatának működését, mivel sok vásárló tapasztalta, hogy a csomagok hosszú hetek óta nem érkeznek meg, míg az ügyfélszolgálatok gyakran elérhetetlenek, vagy nem kezelik megfelelően a panaszokat, súlyos károkat okozva a fogyasztók körében.
A közelmúltban a Sameday csomagküldő szolgálat is beismerte, hogy működési és ügyfélszolgálati nehézségekkel küzdenek, amelyeket az őszi szezonhoz nem jellemző kedvezmények okozta csomagdömping váltott ki. Továbbá, a legnagyobb hazai csomagküldő szolgáltatónál is jelentős fennakadások tapasztalhatók a küldemények kiszállításában, főként a megnövekedett csomagmennyiség és a Temuval kötött megállapodás következményeként.