414.65 Ft

394.45 Ft

Támogatás

Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Gazdaság

Már szinte csak online kommunikál a legtöbb cég

10perc.hu
2021. 02. 03.
Már szinte csak online kommunikál a legtöbb cég

A jelenleg kialakult helyzetben a vállalkozásoknak abszolút alkalmazkodniuk kellett a változásokhoz, és azok a cégek végképp lemaradhatnak a versenyben, akik nem képesek az online világában erőteljes megjelenést biztosítani maguknak.

Hirdetés

A tavalyi esztendő óriási változásokat hozott az üzleti életben, számtalan szektor ellehetetlenült a kialakult egészségügyi helyzet miatt bevezetett intézkedések következtében. A vállalkozások zöme az internetre menekült, mert ott nem lehet korlátozni őket sem a nyitvatartási idők tekintetében, sem egyéb szabályozásokkal. Ráadásul most igencsak leszűkült az ideje annak, aki csak a kialakult új viszonyok miatt akarta versenyképesebbé tenni, megújítani a weblapját, vagy éppenséggel elindítani a webshopját, amivel erőteljesebbé tehette a közösségi médiában való jelenlétét. Sokan szembesültek azzal, nincs kellő rutinjuk, tapasztalatuk az új világ kihívásaival szemben.



Langmár Zsuzsanna, a Névjegykártya 2.0 könyv társszerzője kérdésünkre kijelentette, még az olyan, 20-30 éves tapasztalattal rendelkező, az offline világban otthonosan mozgó, sikeres vállalkozókat is nehéz helyzet elé állította az online-ra való átállás, és ez az új kihívás miatt bizony sokuknak szakértői segítségre volt szükségük a piac lekövetése érdekében.

„Nagyon sok cég azért veszített ügyfeleket, mert nem kommunikálta megfelelően, mikor van nyitva, milyen vásárlókat, partnereket érintő változások történtek a járvány miatt a vállalat hétköznapjaiban. Több tucatnyi kommunikációs csatorna van, ezeket meg kell tanulni használni” – magyarázta a szakember, aki hozzátette, rengeteg olyan keresés van a világhálón, amikor az emberek lokálisan, a közelben akarnak az adott problémára megoldást találni. Egy fodrászat, egy kutyakozmetika esetében nem mindegy, hogy öt percet autózunk vagy másfél órát ülünk a dugóban, mire odaérünk. Ugyan felmérések szerint a vállalkozók több mint fele használja a felületet, de csak elenyésző részük teszi ezt hatékonyan.



„Bármikor jöhet egy fiatal, aki hirdet a közösségi médiában, jól használja a lehetőségeit, és rendkívül gyorsan el tudja venni az ügyfeleket még egy nagy múlttal rendelkező cégtől is. Ez az utolsó pillanat, hogy intenzív online jelenlétbe kezdjenek a vállalatok, de egyáltalán nem mindegy, miként teszik ezt” – tette hozzá Langmár Zsuzsanna.

Főkép forrása:
freepik.com

További cikkek