A Ferrari új vásárlói trendekkel és elektromos modellekkel készül a jövőre: a márka vezérigazgatója, Benedetto Vigna a CNBC-nek elmondta, hogy a 40 év alatti vásárlók aránya tavalyi 30%-ról 40%-ra nőtt. A luxusautó-gyártó célja, hogy megőrizze a márka exkluzivitását, így szigorúan kontrollálja a gyártási folyamatokat. Vigna megosztotta, hogy tavaly a Ferrari eladásainak közel háromnegyede meglévő ügyfelek vásárlása volt.
A vállalat úgy látja, hogy a két évnél hosszabb várakozási idő az "élmény" része, és ennek köszönhetően sikerült fenntartaniuk a márka presztízsét. Az idén bemutatandó első elektromos Ferrari modell októberben debütál, és része annak a hat új autómodellnek, amelyet a cég 2026-ban piacra kíván dobni.
Vigna szerint, bár vannak ügyfelek, akik sosem vásárolnának elektromos Ferrarit, mások kizárólag ezt a típust választanák. A jövőben a Ferrari háromféle modellt kínál majd: hagyományos belső égésű motorú, hibrid és elektromos modelleket.