Magyar Péter nem pihen sokáig.
Alig fejeződött be a Tisza Párt nyári–őszi országjárása, máris bejelentette a folytatást. Az új sorozat november 5-én indul, és a korábbiaknál is hosszabb, átfogóbb és stratégiailag kulcsfontosságú turné lesz – hangzott el a Tisza október 23-i megemlékezésén.
A mozgalom új kampányának címe: „Út a Győzelembe”, ami – a párt szimbolikus kommunikációjának megfelelően – a 2026-os választásokra való felkészülés nyitányát is jelenti.
80 nap, 158 település, 18 ezer kilométer
A most lezárult országjárás július 15-én Tokajból indult, és 80 nap alatt 158 települést érintett.
Magyar Péter Facebook-posztja szerint ez idő alatt több mint 18 ezer kilométert tett meg „földön, vízen és levegőben”, és több százezer emberrel találkozott országszerte.
Az eseménysorozat látványos sikert hozott a Tisza Pártnak: a rendezvények mindenhol nagy tömegeket vonzottak, és a közvélemény-kutatások szerint a mozgalom támogatottsága is jelentősen nőtt a nyár óta.
Új szakasz kezdődik
A november 5-én induló „Út a Győzelembe” országjárás célja, hogy a Tisza Párt
-
minden választókerületben személyesen is megjelenjen,
-
megerősítse a helyi szervezeteket,
-
és közvetlen kapcsolatot építsen a választókkal, a kistelepülésektől a nagyvárosokig.
A turné a párt kommunikációja szerint nemcsak kampány, hanem mozgalmi jellegű misszió is: Magyar Péter célja, hogy „mindenkihez eljussanak, aki változást akar az országban”.
Az október 23-i bejelentés kontextusa
Az új országjárás bejelentésére a Tisza Párt nagyszabású október 23-i megemlékezésén került sor, ahol Magyar Péter az eddigi legmagabiztosabb beszédét tartotta.
Ott jelentette ki:
„Ti is tudjátok, és a rettegő hatalom is tudja, hogy ezt a választást az emberséges Magyarország és a Tisza meg fogja nyerni.”
Az „Út a Győzelembe” ennek a kijelentésnek a folytatása: a Tisza Párt országos kampányüzemmódba kapcsol, és Magyar Péter egyértelműen a 2026-os kormányváltás esélyeseként pozicionálja magát.