A 444.hu írta meg, hogy a környező országokban a Telekom karácsonyi kampányában olyan hirdetés fut, amiben egy iskolában mesélnek az egymásra figyelés fontosságáról. Magyarországon viszont tanár helyett buszvezető a reklámban.
A Magyar Telekom a lap kérdésére eredetileg azt közölte, hogy a fiatal hazai tehetségeket támogatták a saját reklám forgatásával, de a nemzetközi kommunikációs csapattal közösen döntöttek a közös fejlesztésű „Hogy vagy?” koncepció magyarországi életre keltéséről.
A Kreatív kérdésére a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója, Szabó Béla később ezt nyilatkozta:
„Szakmailag nem éreztük helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni, hiszen a kampányunk célja, hogy hatására újra egymás felé forduljanak az emberek. A hozzánk érkező visszajelzések azt erősítették meg, szeretik ezt az üzenetet, a világ egyik legegyszerűbb, mégis legfontosabb kérdését: „Hogy vagy?”
Németországban ez a reklám futott:
Ez pedig az itthoni, buszsofőrös hirdetés: