A Toyota és a Lexus híresek a megbízható és takarékos autóikról, de mindig ügyelnek arra is, hogy izgalmas modelleket kínáljanak a vezetési élmény kedvelőinek. Az LBX Morizo RR is ezt a filozófiát követi, messze túllépve a szokványos kis szabadidő-autók határait - közölte a player.hu.
Nagy meglepetést okozott, amikor a Lexus az LBX modelljébe integrálta a GR Yaris és a GR Corolla hajtásláncát. Az LBX Morizo RR nem maradt egyszeri tanulmányautó, hanem sorozatgyártásba kerül, és ahogyan ígérték, egy valódi sportos karaktert kapott agresszív lökhárítókkal, kiszélesített karosszériával és dupla kipufogóval.
A G16E-GTS kódnévvel ellátott motor különösen figyelemre méltó. Az 1,6 literes, háromhengeres turbómotor 300 lóerőt és 400 Nm nyomatékot biztosít, ami lenyűgöző teljesítményt nyújt a kevesebb mint 1,5 tonnás LBX számára.
Az autó automata váltóval is elérhető, amellyel 5,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. Azonban a legizgalmasabb lehetőség a hatfokozatú kézi váltó, amely kizárólag Japánban lesz elérhető a kezdetekben.