Az autóipari szolgáltatók egyik legnagyobb problémája az, hogy a működés és az ügyfélkommunikáció nagy része továbbra is telefonon zajlik, ami rengeteg idő ráfordítást igényel. Ráadásul, a szervezési és HR feladatokra is jelentős erőforrás szükséges, ahelyett, hogy a szolgáltató a több, hatékonyabb munka elvégzésére koncentrálna. Erre kínál megoldást egy új, magyar hátterű applikáció.
Az nDRU ingyenesen elérhető Android és Apple készülékekre is. Az autós felhasználó belépését követően egy térkép jelenik meg, amelyen megtalálhatja a közelben lévő autószervizeket, szolgáltatókat. A vásárlók a szolgáltatóra kattintva részletes képet kapunk a nyitvatartásról, az elérhető szolgáltatásokról és az árakról, majd az alkalmazás felkínálja azokat az időpontokat, amikor a szerviz fogadni tudja járművüket. A kiválasztott időpontot pedig azonnal le is lehet foglalni.
Az új app segítségével nemcsak az időpontegyeztetést lehet kiváltani, hanem a szervizben lévő gépjármű javítását is nyomon tudja követni a tulajdonos. Óriási segítség, hogy az alkalmazás használója azt is előre tudhatja, várhatóan mikor készül el az autója. Az alkalmazást használók az appon keresztül fizethetik ki a szervizelést és e-mailen azonnal megkapják számlájukat is.