A Viber a közelmúltban új funkciókkal bővült Magyarországon, hogy hatékonyabb és megbízhatóbb kommunikációt biztosítson felhasználóinak. A Rakuten által szervezett budapesti sajtóeseményen bejelentették, hogy a Viber hirdetések havi megjelenései 15 százalékkal emelkedtek az utóbbi egy évben, míg a személyes kommunikációt szolgáló üzleti üzenetek száma 19 százalékkal nőtt. Ezen belül a promóciós értesítések 27 százalékkal, míg az értékesítést támogató üzenetek 88 százalékkal emelkedtek - adta hírül a hvg.hu.
Az új frissítések között szerepel a click-to-message megoldás, amely egyszerűsíti a konverziókat, valamint a márkázott Viber Gems, azaz animációk, amelyek a felhasználói csevegésekben megjelenő kulcsszavakra reagálnak. A Viber mostantól lehetőséget biztosít az ügyfélszolgálatok hívására is a platformon belül. A szolgáltató Secure Rich Business Messaging megoldásokat indított, amelyek ígérete szerint magas szintű biztonságot nyújtanak.
Ezen túlmenően a Viber üzleti hívásokat is kínál, amelyek ingyenesen elérhetők, így lehetőséget adva a fogyasztók 91 százalékának, akik a közvetlen kommunikációt részesítik előnyben. Az alkalmazás titkosítást alkalmaz a felhasználók közötti kommunikáció során, és garantálja, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a Viber szerverein.
Ezek az új funkciók a Viber szuperalkalmazás-stratégiájának részeként kerültek bevezetésre, amely a jövőbeni növekedés és a felhasználói élmény fokozására összpontosít.