Véget ért a baleset az M7-esen Martonvásárnál, de a Balaton felé vezető oldalon továbbra is 7 kilométeres torlódás lassítja a haladást. A 29-es kilométernél újra két sáv járható, de a sűrű forgalom miatt a torlódás egyelőre nem szűnt meg – közölte az Útinform.
Az M1-es autópályán több szakaszon is komoly fennakadásokra kell készülni. Biatorbágy térségében a Budapest felé vezető oldalon felújítás miatt a 16-os és 18-as kilométer között szűkített pályán halad a forgalom. Az M0-s csomópontnál, az M5-ös autópálya felé tartó lehajtóágon csak egy sáv járható, emiatt 4-5 kilométeres sorban araszolnak az autósok.
Nem sokkal odébb, Bicske közelében egy műszaki hibás kamion okoz újabb fennakadást: a 32-es kilométernél csak a belső sáv használható, a feltorlódott sor itt is meghaladja a 4 kilométert.
Gödöllőnél aszfaltoznak, az 1-es főúton többen ütköztek
Az M3-as autópályán aszfaltozási munkák zajlanak Vásárosnamény irányába, Gödöllő térségében. A 23-as kilométertől 10 kilométeren keresztül csak a belső sáv, illetve az ellenkező oldal belső sávja járható, így nehezebb a haladás. Érintett az M31-es autópálya csatlakozása is: az onnan érkezők mintegy 2 kilométer hosszan torlódnak.
Az 1-es főúton sem jobb a helyzet. Óbarok térségében több jármű ütközött össze, emiatt a 35-ös kilométernél félpályás útzár van érvényben. Itt is torlódásra kell számítani, a környéket érdemes elkerülni, ha van rá lehetőség.
Új terelés Komáromnál, sávelhúzás Törökbálintnál
Új forgalmi rendet vezettek be az M1-es autópályán Hegyeshalom felé, a Komárom csomópont és a Bábolna pihenő között. A 87-es és 97-es kilométer között lezárták a külső és a leálló sávot, így csak a belső sávon, illetve az ellenkező oldal belső sávján lehet haladni. Budapest irányába a külső és leálló sáv használható.
A 94-es km-nél található Ács/Bábolna csomópont mindkét oldalon elérhető, és a Concó pihenőhely is zavartalanul üzemel.
Az M0-s autóút déli szektorán, Törökbálint térségében is dolgoznak: a Dulácska-patak hídján dilatációs szerkezetet javítanak. A forgalmat az M1-es felé a külső és az ellenkező oldal belső sávjára, az M5-ös irányába pedig a külső és leálló sávra terelték sávelhúzással.