A Ford Mustang új generációja immár a GTD csúcsmodellel is elérhető, amely a 5,2 literes kompresszoros V8-as motorral 826 lóerőt és 900 Nm nyomatékot kínál. A Mustang GTD nemcsak a klasszikus izomautók világában, hanem a Nordschleifén is komoly figyelmet keltett, miután a gyári tesztvezető Dirk Müller 6:57.685 alatt futott egy kört, ezzel a Nordschleife leggyorsabb sorozatgyártású amerikai sportkocsijává vált.
A modell a limitált szériás Mustang és évente várhatóan 300-700 darab készül majd belőle. Az autóban található aktív aerodinamikai elemek, állítható futómű, és titánkipufogó mind hozzájárulnak a csúcs teljesítményhez. Az izomautó sebessége 325 km/h, főtengelye pedig 7650 fordulatot ér el. Az ára 160 millió forint, de az autó vásárlói két évig nem adhatják el a járművet.
A Mustang GTD nemcsak egy erőgépként, hanem egy technikai remekműként is megjelenik, amelyet Recaro kagylóülések és 3D-nyomtatott titán váltófülek is felszerelnek.
A GTD egyértelműen az új csúcs, azonban nem feledkezhetünk meg a Shelby GT500 és a Shelby Super Snake korábbi tesztjeiről sem, melyek szintén meghatározóak a Mustang történetében - olvasható a Hvg cikkében.