Az Opel Mokka megújult, minimálisan átalakított megjelenéssel és egy új, fejlettebb fejegységgel folytatja pályafutását. A Vizor-panel már sorozatgyártásban is a Mokka orrán debütál, amely az első frissítésnek számít. A változások azonban mérsékeltnek mondhatók: a króm díszítések eltűntek, és az új márkajelzés került a karosszériára - írja az Origo.
A karosszéria hátsó részén, amennyiben benzinmotoros verzióról van szó, a lökhárító jobb oldalán most már két kerek kipufogó-végződés található az egy korábbi helyett. Az első lökhárító is frissült, a légbeömlők új elrendezése a modern megjelenést szolgálja, ám a változások diszkrétek.
A belső térben is fontos újdonságok várják a vezetőket. Az Opel Mokka immár alapáron kap 2 darab 10 colos képátlójú kijelzőt, az új generációs fejegység pedig csempéket használ a menüben, ami felgyorsítja a navigációt. Az újdonságok között szerepel a „Hey Opel” hangvezérlés is, amely lehetővé teszi a funkciók gyors aktiválását. Emellett a hardveres navigáció online frissíthető, és a ChatGPT technológia segítségével önállóan ajánl célokat a felhasználónak.
Az Opel Mokka választéka leegyszerűsödött: az alapmotort a 136 lóerős turbómotor jelenti, míg opciós az öntöltő hibrid és az akkumulátoros-elektromos hajtás. A vevők két felszereltség közül választhatnak, az Edition vagy GS variánsok közül. Újdonság a színválasztékban a Tropikal zöld, míg az Ikone zöld és a Kosmos vörös eltűnt.