2025. 11. 09.

385.44 Ft

333.40 Ft

Támogatás

Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Tech

Új korszak jön a Facebookon: közösségi versenyek és jelvények

Új korszak jön a Facebookon: közösségi versenyek és jelvények
10perc.hu
2025. 09. 30.
Fotó: Northfoto

A Facebook új rajongói kihívásokkal és testreszabható jelvényekkel erősíti a közösségi élményt, amelyekkel a tartalomkészítők még szorosabb kapcsolatot alakíthatnak ki követőikkel.

A Meta bejelentette, hogy új lehetőségekkel bővül a Facebook, amelyek kifejezetten a tartalomgyártókat és a legelhivatottabb követőiket célozzák. Az új funkciók között szerepelnek a rajongói kihívások és a testreszabható rajongói jelvények - írta a Neowin.

A rajongói kihívások során a tartalomkészítők különböző felhívásokat, témákat oszthatnak meg, amelyekhez követőik saját bejegyzéseikkel, fotóikkal vagy videóikkal csatlakozhatnak. A kihívások a hírfolyamban jelennek meg, a bejegyzésekhez tartozó hashtagekre kattintva pedig bárki bekapcsolódhat. A legnépszerűbb bejegyzéseket a közösségi aktivitás – például a reakciók és hozzászólások száma – alapján a kihívások ranglistáján emeli ki a rendszer.

A funkció már tesztüzemben is komoly érdeklődést váltott ki: három hónap alatt több mint 1,5 millió bejegyzést küldtek be a felhasználók, amelyekhez világszerte tízmilliónál is több reakció és komment érkezett.

A kihívások időtartamát a tartalomkészítők határozhatják meg: lehet akár egy gyors, 7 napos akció, de akár egy több hónapon át tartó közösségi projekt is. A témák szabadon variálhatók – lehet szó egyszerű, hétköznapi szokások megosztásáról (például reggeli rutin), de akár fontos életélményekről, mérföldkövekről is.

Emellett a Meta továbbfejlesztette a Top Fan (legnagyobb rajongó) jelvény funkciót is, amelyet 2019 óta kínálnak zenészek, sportolók és más alkotók követői számára. Az újdonság, hogy a legalább egymillió követővel rendelkező oldalak mostantól egyedi, márkához kötött rajongói jelvényt hozhatnak létre, amely például külön becenévvel jelenik meg a rajongók hozzászólásai mellett.

A Meta közlése szerint eddig több mint 500 millió Facebook-felhasználó fogadta el a Top Fan jelvényt, amely most az új testreszabási lehetőségekkel még nagyobb szerepet kaphat a közösségépítésben.

Címkék:

További cikkek