A Wizz Air-nél egy új fejlesztés révén Amelia, a légitársaság virtuális asszisztense, mostantól hanghívásokban is elérhető lesz. Amelia feladata, hogy automatikusan telefonáljon az érintett járatok utasainak, és valós idejű információkat nyújtson számukra - közölte az economx.
Az innováció azért jött létre, hogy még hatékonyabban tudjon reagálni a váratlan légi közlekedési eseményekre, mint például járatkésések vagy -törlések.
Az elmúlt időszakban az európai légi közlekedést jelentősen befolyásolták a kapacitáshiányok és az időjárási viszonyok. Ennek ellenére a Wizz Air elkötelezett maradt a nyári szezon zökkenőmentes lebonyolítása mellett. Az új hangalapú szolgáltatás bevezetése lehetővé teszi, hogy az utasok személyre szabott tájékoztatást kapjanak a legfontosabb döntési lehetőségekről, például ingyenes átfoglalásról, visszatérítési lehetőségekről vagy szálláslehetőségekről.
Amelia, a hangrobot, különböző nyelveken is elérhető lesz, beleértve az angolt, majd a jövőben az arab, bolgár, francia, német, olasz, orosz, román, spanyol és ukrán nyelvet is. Ez az új fejlesztés célja, hogy javítsa az utazási élményt, és biztosítsa, hogy az utasok mindig naprakész információkat kapjanak, akár az utazásuk bármely szakaszában is legyenek.
A Wizz Air hangsúlyozza, hogy az utasoknak fontos az aktuális és pontos elérhetőségi információkat megadniuk az utazás során, hogy biztosítsák, hogy a szolgáltatások bármelyikét is igénybe vegyék, hatékonyan tudjanak tájékozódni és szükség esetén gyorsan cselekedhessenek.
@wizzair launches a new voice solution from its virtual customer service assistant, Amelia. In the event of a flight disruption, passengers will now receive an automated telephone call with real-time information. Key features: https://t.co/haJeQz9JWV pic.twitter.com/CTQpscUxay
— Aeronews (@AeronewsGlobal) July 17, 2024