Az ambiciózus terv részeként a Decathlon új márkaidentitást mutatott be az "Orbit" ikonnal, amely a mozgást, a fejlődést és a körkörösséget szimbolizálja. A cég célja, hogy a vásárlók számára intuitívabbá és inspirálóbbá tegye az üzletekben szerzett élményt. Ennek keretében több mint 1700 üzlet újul fel, modern belső térrel, jobb termékelrendezéssel, vonzó fizikai és digitális kijelzőkkel - írja a Retail Gazette.
A vállalat új üzleti modellje a fenntarthatóságra összpontosít. A cég 2050-re Net Zero vállalást tett, és a bérbeadás, visszavásárlás és más kezdeményezések révén a fenntarthatóságot helyezi üzleti modellje középpontjába.
A Decathlon kilenc kategória specialistára egyszerűsíti márkaportfólióját, hogy jobban kielégítse a vásárlók igényeit. A kategóriák a következők: Quecha (hegymászás), Tribord (vízi sportok), Rockrider (kerékpározás), Domyos (fitnesz), Kuikma (ütős sportok), Kipsta (csapatsportok), Kaperlan (vadászat), Btwin (városi közlekedés), Inesis (golf).
A sportáruházlánc weboldala is megújul, hogy zökkenőmentes vásárlási élményt biztosítson. A cég mesterséges intelligenciát is bevet a pontos előrejelzések, a választéktervezés és a készletparaméterek optimalizálása érdekében.
A Decathlon globális márkaújítása jelentős lépés a cég történetében. A stratégia célja, hogy a Decathlon a sport erejét mozgósítva a sportolás örömét mindenki számára elérhetővé tegye.