Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Sport

A Decathlon globális márkaújítást hajt végre

10perc.hu
2024. 03. 13.
A Decathlon globális márkaújítást hajt végre

A Decathlon a globális sportáruházlánc átfogó márkaújítást vezet be, amely az üzletek élményétől a logón át az üzleti modellig mindent érint. A stratégia célja, hogy a Decathlon a sport erejét mozgósítva mindenki számára elérhetővé tegye az innovatív és fenntartható sportolási lehetőségeket.

Az ambiciózus terv részeként a Decathlon új márkaidentitást mutatott be az "Orbit" ikonnal, amely a mozgást, a fejlődést és a körkörösséget szimbolizálja. A cég célja, hogy a vásárlók számára intuitívabbá és inspirálóbbá tegye az üzletekben szerzett élményt. Ennek keretében több mint 1700 üzlet újul fel, modern belső térrel, jobb termékelrendezéssel, vonzó fizikai és digitális kijelzőkkel - írja a Retail Gazette.

A vállalat új üzleti modellje a fenntarthatóságra összpontosít. A cég 2050-re Net Zero vállalást tett, és a bérbeadás, visszavásárlás és más kezdeményezések révén a fenntarthatóságot helyezi üzleti modellje középpontjába.

A Decathlon kilenc kategória specialistára egyszerűsíti márkaportfólióját, hogy jobban kielégítse a vásárlók igényeit. A kategóriák a következők: Quecha (hegymászás), Tribord (vízi sportok), Rockrider (kerékpározás), Domyos (fitnesz), Kuikma (ütős sportok), Kipsta (csapatsportok), Kaperlan (vadászat), Btwin (városi közlekedés), Inesis (golf).

A sportáruházlánc weboldala is megújul, hogy zökkenőmentes vásárlási élményt biztosítson. A cég mesterséges intelligenciát is bevet a pontos előrejelzések, a választéktervezés és a készletparaméterek optimalizálása érdekében.

A Decathlon globális márkaújítása jelentős lépés a cég történetében. A stratégia célja, hogy a Decathlon a sport erejét mozgósítva a sportolás örömét mindenki számára elérhetővé tegye.

Főkép forrása:
Decathlon Magyarország Facebook oldala

További cikkek