Az egyre inkább elszabaduló költségek miatt az élelmiszerek ára is az egek felé emelkedik már, így a kereskedelmi láncok megpróbálnak valamit tenni annak érdekében, hogy megtartsák a vásárlóikat. Ennek egyik követendő formája lehet a világ egyik legnagyobb boltlánca, a Carrefour lépése.
A cég spanyolországi leányvállalata bevezette a fix áras bevásárlást. Az esmmagazin.com megtudta, hogy a 30 eurós csomagba – majdnem 12 ezer forint – olyan, a mindennapos élethez szükséges áruk – tészta, olaj, kávé, tisztítószerek - kaptak helyet, amelyeknek vásárlása egyéb módon esetleg gondot jelenthetne.
A Carrefour egyébként már korábban is hozott hasonló döntést, hiszen november 30-ig befagyasztotta száz hétköznapi szükségleti cikk árát a szardíniakonzervtől kezdve a rizsen át a mosogatószerig.