Gábor évente legalább egymillió forintot költött a szállodában, és állítása szerint szoros viszonyt alakított ki a személyzettel - írta a 24.hu. A kitiltás előzménye egy levél volt, amelyben a férfi szabálytalanságokra hívta fel a szállodalánc vezetőségének figyelmét, beleértve a parkolórendszerrel kapcsolatos visszaéléseket is - számolt be róla a Blikk.
A Danubius Hotels szerint azonban Gábor viselkedése „pszichés terhet rótt a munkatársakra, ami akadályozta a mindennapi munkát.” Fabriczki Petra, a szállodalánc kommunikációs igazgatója elmondta: „A megszámlálhatatlan személyes beszélgetés a szálloda munkatársaival, az órákra lefoglalt szobafoglalási központ, és a szállodai munkatársaknak írt rengeteg levél már sokkal inkább a visszaélés kategóriájába esett.”
Gábor nem érti a döntést, szerinte nem tett semmi olyat, ami indokolná a kitiltását. „Nem tettem tönkre a bútorokat, nem vertem meg senkit, nem okoztam kárt. Nem hiszem, hogy elkövettem volna olyasmit, amiért ki lehetne tiltani bármelyik szállodából, ehhez alaposabb indokra lenne szükség” – nyilatkozta.
A szállodalánc végül az általános szerződési feltételek azon pontjára hivatkozva tagadta meg a szolgáltatást, amely kimondja, hogy a vendég visszaélő vagy helytelen magatartást tanúsított, vagy a vendéggel való további együttműködés ellehetetlenült.