Sokan emlékezhetnek még a szocialista rendszerben oly népszerű, 1965-ben született UAZ-452 típusú terepjáró kisbuszra, melyet a köznyelv már akkor Buhankának, vagyis Cipónak hívta. A jelenleg futó modell összkerékhajtású, ötfokozatú a sebességváltója, a 2,7 literes benzinmotor pedig 112 LE-re képes, nyomatéka pedig 198 Nm.
Nos, a tervezőasztalon már nemcsak megszületett a „kis Cipó”, azaz a modell legújabb változata, de az Uljanovszki Autógyár már közzé is tette azt saját közösségi oldalán. Az autoszektor.hu szerint a vállalat azt nem árulta el, mikorra tervezik a modell gyártását, ugyanakkor arra kérték az embereket, hogy értékeljék az orosz Andrej Davidov tervezte modellt.
Az új Cipót kifejezetten személyszállításra szánják, melyet a tervező keskeny LED-es fényszórókkal, tetőcsomagtartóval, nagyméretű visszapillantó tükrökkel, fém védőbetéttel és igencsak dinamikus karosszéria-formával álmodott meg. Az már az első látásra kivehető a fotókból, hogy az autó szokatlan kialakítása miatt a be- és kiszállás rendkívül kényelmetlen lesz a sofőr és az utasok számára.