A jelenlegi egészségügyi helyzetben az autószervizek piacára is rendkívüli hatással volt. Miután sok helyen a maszk és a kézfertőtlenítő kevésnek bizonyult, a megoldás az online ügyfélfogadásra való átállás. Azok a szervízek, amelyek megfelelő közösségi média felületekkel rendelkeztek, nagy előnyt élveznek most. Ghiman Lajos szerint ebben a helyzetben elfogadottá vált az úgynevezett hozom-viszem szolgáltatás, amik átsegítik a szervizeket a nehéz időkben.
„Ugyanakkor az ügyfeleknek ajánlott odafigyelni arra, hogy a választott cég megfelelő háttérrel rendelkezzen, akár a digitális aláírás, akár az online fizetési módszerek, akár a megfelelő felelőségbiztosítás tekintetében” – figyelmeztetett a szakértő.
Az ügyfelekkel sok esetben nem találkoznak személyesen a szerviz munkatársai, így a megrendelők maximum elhinni tudják a szervizekről, hogy képesek megjavítani a járművet. Emiatt már nem elég jónak látszani, hanem jónak is kell lenni. Persze jelenleg az emberek is sokkal elfogadóbbak és nyitottabbak az új lehetőségek iránt, és egyre jobb a piacon az elfogadottsága az online dolgoknak is.