Ugyan európai szinten a hazai kutak árai a középmezőnyben vannak, míg Közép-Kelet-Európában a legtöbbet nálunk kell fizetni.
Nemrég írtuk meg, hogy Európában olyan dologban kerültünk az élre, melyre senki sem vágyott: az infláció mértékében. Mára kiderült, hogy amióta a kormány kivezette a 480 forintos ársapkát a magyar kutakról, nálunk kerül a legtöbbe literenként az üzemanyag a régiót tekintve.
A Cargopedia adatai szerint a magyar árak ugyan a középmezőnyben vannak Európában – a benzinnél a huszadik helyen, dízel esetén pedig a tizenhetedik helyen vagyunk – a közép-kelet-európai országokat (Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Szlovénia, Ausztria, Románia és Horvátország) vizsgáljuk, Magyarország listavezető a benzint és a gázolajat nézve is.
Már elhangzottak a 100 dolláros hordónkénti olajárak is, ez pedig további emelésekkel járhat Magyarországon Fotó: Pixabay
„Nem sok reményt látok arra, hogy Magyarországon csökkenni fognak az árak, mert ha összehasonlítjuk a tavaly ilyenkori forint-dollár árfolyamot, akkor az látható, hogy nagyjából 100 forint a különbség, az olajár pedig ugyanazon a szinten van. Az árakért lehet egy kicsit okolni most a forintárfolyamot” – magyarázta az Indexnek Bujdos Eszter.
A holtankoljak.hu vezetője kiemelte, már elhangzottak a 100 dolláros hordónkénti olajárak is, ez pedig további emelésekkel járhat Magyarországon.
Hogy tetszett a cikk? Mondd el a véleményedet egy kattintással.
TetszettNem tetszettTámogasd a 10perc.hu hírportált!
Célunk fontos témákról írni, hitelesen, objektíven, csak a lényegre fókuszálva. Küldetésünk, hogy független, és elfogulatlan tájékoztatást biztosítsunk.
RÉSZLETEK!