2025. 12. 22.

387.88 Ft

330.25 Ft

Támogatás

Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Belföld

Vége egy korszaknak: tíz csatornát kivezet a Paramount Magyarországon

Vége egy korszaknak: tíz csatornát kivezet a Paramount Magyarországon
10perc.hu
2025. 12. 22.
Fotó: Illusztráció

A Paramount 2026. január 1-jével tíz lineáris tévécsatornát megszüntet Magyarországon, köztük a Comedy Centralt is.

Hivatalossá vált, hogy a Paramount 2026. január 1-jével jelentősen átalakítja magyarországi televíziós kínálatát, és tíz lineáris csatorna sugárzását megszünteti – írta meg az Index.
A médiavállalat döntését a megváltozott nézői szokásokkal és a nemzetközi piaci trendekkel indokolta.

Nemzetközi trendekhez igazodik a döntés

A csatornák megszűnéséről már korábban is felmerültek piaci értesülések, a Paramount azonban csak most erősítette meg hivatalosan az információt. A 24.hu-hoz eljuttatott nyilatkozat szerint a vállalat világszerte felülvizsgálja lineáris portfólióját, és ennek részeként Magyarországon is csökkenti a kínálatot. A változás 2026 első napjától lép életbe.

Ezek a csatornák tűnnek el a kínálatból

A döntés értelmében megszűnik a Comedy Central, a Paramount Network, a TeenNick, a Nick Music, az MTV 80s, az MTV 90s, az MTV 00s, az MTV Hits, az MTV Live, valamint a Club MTV. A Paramount ugyanakkor jelezte, hogy az MTV, a Nickelodeon és a Nick Jr. márkák továbbra is elérhetők maradnak a magyar nézők számára.

Meghatározó szereplők voltak a hazai piacon

A megszűnő csatornák közül kiemelkedik a Comedy Central, amely 2008-as indulását követően rövid időn belül a magyar tévés piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, és 2010-re a legnézettebb adók közé került. A csatorna számos nemzetközi sorozatot tett ismertté Magyarországon. A Paramount Network szintén fontos pozíciót foglalt el a kínálatban: a 2014-ben indult adó főként filmekkel épített stabil nézőbázist az elmúlt években.

A változásokkal a Paramount a lineáris televíziózás visszaszorulására és a fogyasztói szokások átalakulására reagál, miközben a megmaradó csatornákkal továbbra is jelen kíván maradni a magyar médiapiacon.

Címkék:

További cikkek