2025. 12. 13.

384.43 Ft

327.70 Ft

Támogatás

Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Belföld

Csak hirdetéssel hozott nagy nézettséget Németh Balázs új műsora

Csak hirdetéssel hozott nagy nézettséget Németh Balázs új műsora
10perc.hu
2025. 08. 08.
Fotó: Németh Balázs vagyok Facebook

A Harcosok Órája első hete kiugró számokat produkált, de a hirdetések leállása után drasztikusan csökkent a nézettség.

A Harcosok Órája, Németh Balázs, a Fidesz-frakció szóvivőjének új beszélgetős műsora az első héten több százezres nézettséget ért el a YouTube-on és a Facebookon, ám a második hétre jelentősen visszaesett az érdeklődés – derül ki a Telex elemzéséből.

A lap adatai szerint az induló epizódokban nagyobb politikai súlyú vendégek szerepeltek: Orbán Viktor (280 ezer megtekintés), Szijjártó Péter (214 ezer), Kocsis Máté (227 ezer) és Takács Péter (128 ezer). A második hétre a nézettség visszaesett, a legtöbbet – 32 ezret – Vitályos Eszter beszélgetése hozta.


Hirdetett nézettség az indulásnál

A Meta hirdetéstára szerint az első három adásnak egyenként 175–200 ezer, a negyediknek pedig 90–100 ezer megjelenést vásároltak. Ez magyarázhatja, hogy az induláskor kiugróan magas számokat mértek.

A megjelenés azonban nem egyenlő nézettséggel: a hirdetés akkor számít megtekintésnek, ha a felhasználó legalább három másodpercig nézi a tartalmat. Emiatt nem lehet pontosan meghatározni az organikus és a vásárolt nézettség arányát, de a hirdetett és nem hirdetett epizódok közötti különbség arra utal, hogy a „természetes” érdeklődés már az első héten is korlátozott lehetett.

Digitális térfoglalási törekvések

A Fidesz és Orbán Viktor az elmúlt időszakban aktívan próbálja növelni jelenlétét a digitális platformokon. A miniszterelnök a hagyományos Kossuth rádiós pénteki interjúk mellett több podcastben is megjelent, például Dopemanműsorában, és gyors egymásutánban mondott beszédeket Tusványoson és az MCC Feszten.

A Harcosok Órája mellett a kormánypárt a Digitális Polgári Körök szervezésébe is kezdett, amelyekből már legalább 25 működik. Ezek célja, hogy közösségi médiás aktivitással erősítsék a párt online jelenlétét.

További cikkek

Friss cikkek

Népszerű cikkek

Budapest

Kapcsolódó cikkek