Közel két évtized után befejezi működését a Playersroom: a népszerű hazai sneakerbolt-hálózat utolsó üzlete 2025. szeptember 1-jén zárja be kapuit, és ezzel együtt a webshop is leáll – közölte a cég hivatalos Facebook-oldalán.
A márka vezetője, Gém Péter így fogalmazott a bejelentésben:
„Talán nem túlzás, hogy 125 üzlettel, 20 év alatt a hazai sneaker kultúra meghatározó szereplője voltunk.”Hozzátette, hogy a Playersroom fontos partnere volt a világmárkáknak, köztük a Nike-nak és adidasnak, és számos közösségi esemény, kapcsolat és stílusélmény kötődött a márkához.
„Ez egy korszak volt – számunkra, és sokatok számára is.”
A cég a bezárással együtt óriási kiárusítást hirdetett meg: minden terméket kivétel nélkül 50–70 százalékos kedvezménnyel értékesítenek a webshopon keresztül. A teljes kisöprés célja, hogy a márkát méltó módon zárják le, miközben a vállalat erőforrásait egy új fókusz felé irányítják.
A jövő a Dorkóé – hazai márkára váltanak
A Playersroom megszűnése nem jelent teljes kivonulást a sportdivat piacáról. A vállalat a jövőben minden figyelmét a Dorko márkára összpontosítja – jelentették be közleményükben. A Dorko egy hazai fejlesztésű sport- és streetwear márka, amely az elmúlt években egyre nagyobb ismertségre tett szert a fiatalok körében.
„A búcsú nem lezárás – hanem egy új fejezet kezdete” – fogalmazott Gém Péter, aki szerint a közösséget és a vásárlókat továbbra is szeretnék megtartani, immár egy új brand égisze alatt.