A Tixa 2025-re Magyarország egyik legnagyobb online jegyértékesítőjévé nőtte ki magát, évente több mint ötezer rendezvényt lebonyolítva és hétmilliárd forintos forgalmat generálva. A vállalat története szinte észrevétlenül indult, de ma már a zenei és kulturális szektor egyik meghatározó szereplője.
Kezdetek: Szegedről a nemzetközi színtérig
A Tixa alapítója, Varga „Zero” Balázs Szegeden kezdte, ahol underground punk és metal koncerteket szervezett és jegyeket értékesített. 2003 környékén már az online jegyértékesítés irányába is elindult, és a tapasztalatok alapján Skóciában realizálta, hogy Magyarországon is működhet egy ilyen rendszer.
A siker kulcsa: Innovatív megoldások
A Tixa a piacon a másodlagos értékesítés bevezetésével és a partnerek számára biztosított pénzügyi előnyökkel gyorsan elérte célcsoportját. Az évek alatt szoros kapcsolatokat alakított ki a legnagyobb magyar rendezvényszervező partnerekkel, mint a Tankcsapda, Krúbi, Budapest Park, Dürer Kert és a Művészetek Völgye,
A jövő: Nemzetközi terjeszkedés
A Tixa célja a nemzetközi terjeszkedés, miközben új szolgáltatásokat is kínál. A cég az online jegyértékesítés mellett már a sportesemények piacán is jelen van, és folyamatosan bővíti portfólióját. A jövőben még inkább testre szabott megoldásokat kíván kínálni, és a vezetésben is változások várhatók, hogy még nagyobb nemzetközi jelenlétet érjenek el - írja a Forbes.
A Tixa története azt bizonyítja, hogy a siker titka az alkalmazkodás és az innováció: a cég a zenei és sportipar mellett az üzleti szektorban is folyamatosan bővül.