Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Belföld

Most már biztosan tudhatod, hogy tényleg az OTP bank hívott-e

10perc.hu
2024. 08. 02.
Most már biztosan tudhatod, hogy tényleg az OTP bank hívott-e

Az OTP Bank új biztonsági megoldása jelentős előrelépést jelent a telefonos csalások elleni védelem terén.

Ahogy lapunk korábban is beszámolt róla, az utóbbi időben jelentősen megnövekedett a telefonos csalások száma, amelyek során bűnözők a banki alkalmazottaknak adják ki magukat, hogy érzékeny információkat szerezzenek meg. Válaszul az OTP Bank egy új, innovatív megoldással lépett fel a problémára, hogy ügyfelei biztonságát növelje.

Az OTP Bank Fcebook bejegyzése szerint az ügyfelek mostantól hívás közben is ellenőrizhetik a telefonjukon, hogy valóban a bank ügyintézőjével beszélnek-e. Az új funkció az OTP MobilBank applikáció legújabb verziójával vált elérhetővé. 

A felhasználóknak csak a profiljukra kell kattintaniuk a saját nevük melletti ikonra, ahol az alábbi információkat találják:

  • Hívás időpontja
  • Hívószám
  • Ügyfélszolgálati azonosító

Ezek az adatok segítenek eldönteni, hogy valóban az OTP Bank munkatársával beszél-e az ügyfél, vagy esetleg csalóval van dolga. 

Az applikációban megjelenő üzenetek is támogatják az azonosítást:

  • "Jelenleg az OTP Bankkal beszélsz" jelzés: ez azt jelenti, hogy valóban a bank kereste meg az ügyfelet.

  • "Jelenleg nem hívunk" jelzés: ebben az esetben az ügyfélnek azonnal meg kell szakítania a hívást, mivel csalóval beszél.

Az új funkció 2024. július 22. után vált elérhetővé, és azóta minden hívást listáz, beleértve a nem fogadott hívások adatait is. Az OTP Bank javasolja, hogy az ügyfelek frissítsék az alkalmazást, hogy elérhető legyen számukra az új biztonsági megoldás.


Címkék:
#OTP #Bank

További cikkek