Folytatódik az idén is a magyar termékek vásárlását ösztönző Vedd a hazait! - Védd a hazait! elnevezésű kampány.
A kezdeményezést lassan egy éve indították a közösségi médiában. Először a Facebookon egy profilkép keret beállításával bármely maganszemély virtuálisan is kifejezhette, hogy egyetért a célkitűzéssel, szívesen vásárol magyar terméket, ezzel hozzájárul a magyar munkahelyek megőrzéséhez. Ezt követően a gyártók összefogásával több televíziós és közterületi kampányban buzdítottak a hazai termékek vásárlására, amelyhez több ezer magánszemély és több mint száz vállalkozás is csatlakozott, a kampányok értéke elérte a 200 millió forintot.
Hogy tetszett a cikk? Mondd el a véleményedet egy kattintással.
TetszettNem tetszettTámogasd a 10perc.hu hírportált!
Célunk fontos témákról írni, hitelesen, objektíven, csak a lényegre fókuszálva. Küldetésünk, hogy független, és elfogulatlan tájékoztatást biztosítsunk.
RÉSZLETEK!