2025. 12. 05.

382.03 Ft

327.47 Ft

Támogatás

Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Szórakozás

Megérkezett az év legjobban várt karácsonyi reklámja

Megérkezett az év legjobban várt karácsonyi reklámja
2024. 11. 20.
Fotó: John Lewis (Youtube)

A John Lewis 2024-es karácsonyi reklámja a hagyományos vásárlásra fókuszál, Oxford Street-i áruházzal és Richard Ashcroft Sonnet dalával.

Hirdetés

A John Lewis 2024-es karácsonyi reklámja új irányt vesz, a hagyományos karácsonyi vásárlásra összpontosítva az ikonikus Oxford Street-i boltjukban. A hirdetés, amelynek címe Az ajándékozás órája, egy nőt mutat be, aki versenyt fut, hogy megtalálja a tökéletes ajándékot a nővére számára, Richard Ashcroft indie himnuszának, a Sonnetnek a dallamára. Ez egy elmozdulást jelent a korábbi kampányoktól, amelyek szeszélyes lényeket vagy szívhez szóló történeteket mutattak be, mint például a magányos ember a holdon.

A nehéz kiskereskedelmi környezetben, ahol a John Lewis évek veszteségei után ismét nyereségre tett szert, a hirdetés hangsúlyozza az ünnepi időszak fontosságát a kiskereskedők számára, mivel sokan az ünnepi eladásokra támaszkálnak, hogy nyereségük jelentős részét pótolják. Catherine Shuttleworth, a kiskereskedelmi szakértő, rámutatott, hogy "a kiskereskedőknek szükségük van egy jó karácsonyra" az alacsony fogyasztói és üzleti bizalom miatt.

A Guardian cikkéből az is kiderül, hogy Charlotte Lock, a John Lewis ügyfélkapcsolati igazgatója hangsúlyozta, hogy ez a reklám a középpontba helyezi az áruházat, mivel a vásárlók nagyra értékelik a karácsonyi vásárlás hagyományát ott. A reklám zenei választása és a verseny bevezetése, amelyben feltörekvő zenészeknek kell feldolgozniuk a dalt, célja, hogy friss fordulatot adjanak az ünnepi kampánynak.


Címkék:

További cikkek