Az autóversenyek elitsorozatának kereskedelmi jogait birtokló Liberty Media bejelentette, hogy a járványhelyzet miatt jelentős bevételkiesés sújtotta a céget. Ugyanis amíg 2019-ben 2,022 milliárd dolláros bevétel mellett 17 millió dollár volt a szakág nyeresége, ezzel szemben tavaly 1,145 milliárd dolláros bevétel mellett 386 milliós veszteséget könyveltek el, a tíz csapat között pedig 711 millió dollárt osztottak szét, ami 301 millióval kevesebb a tavalyelőttinél.
Eleve csak 17 futam megrendezésére kerülhetett sor a tavalyi versenynaptárban eredetileg 22 nagydíj helyett, ráadásul többnyire nézők nélkül, valamint olyan kiemelt események maradtak el, mint a Monacói és a Szingapúri Nagydíj. Stefano Domenicali vezérigazgató szerint nem meglepő, hogy a versenyek számának csökkenése, a lerövidült idény és a zárt kapus futamok miatt csökkentek a bevételek. Hozzátette azonban, hogy minden versenyszervező egyetért abban, hogy az idei futamokat az eredeti tervek szerint kell megrendezni. A március 28-án Bahreinben kezdődő szezonban a tervek szerint 23 futamra kerül sor.