391.95 Ft

362.65 Ft

Támogatás

Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Életmód

Költekezési láz jöhet az újranyitással

10perc.hu
2021. 04. 07.

Egy dologban biztos lehet mindenki, a pénzt pedig most senki nem fogja sajnálni azokra a szolgáltatásokra, amelyek mától újra szabadon elérhetőek.

A tegnap bejelentett fokozatos nyitás immár lehetőséget ad arra, hogy a tavaszi sétán kívül végre bizonyos szolgáltatásokat is igénybe vehessenek az emberek. Miután a gazdasági elemzések szerint a korlátozások miatt több pénz maradt a számlákon vagy a zsebekben, így a szakértő szerint egy bizonyos költekezési láz indul meg Magyarországon.


A fodrászatokban pár napig tömeges bejelentkezés lesz    Fotó: freepik.com


„Egészen mostanáig be voltak zárva azoknak a helyeknek a nagy része, ahol általában elköltik az emberek a pénzüket. A korlátozások feloldásával és a nyár közeledtével várhatóan a többség be akarja pótolni az elmúlt hónapokat, és újból át szeretné élni azokat az élményeket, amikben nem lehetett része tavaly november óta. A pénzt pedig most senki nem fogja sajnálni a kikapcsolódásra” – magyarázta a 10perc.hu kérdésére Nagy Lehel, a Langmár Kommunikáció üzleti kommunikációs szakértője.


Például néhány fővárosi étterem manökenbabát, plüssmacit ültetett a székekre, az asztalok meg vannak terítve, a gyertyák pedig égnek     Fotó: freepik.com


Sőt, a még mindig zárva maradó vendéglátó- és szolgáltatóiparban néhányan igencsak kreatív módját választották az offline marketingnek. Például néhány fővárosi étterem manökenbabát, plüssmacit ültetett a székekre, az asztalok meg vannak terítve, a lámpák pedig égnek, így akik elsétálnak mellettük, vágyakoznak arra, hogy beülhessenek, visszatérhessenek a régi életükhöz. De sokan nyereményjátékokat kezdeményeztek a közösségi oldalaikon.


A hölgyek végre felkereshetik a szépségszalonokat     Fotó: freepik.com


Mindez nem véletlen a szakértő szerint, mert egyrészt így fenn tudják tartani az érdeklődést maguk és szolgáltatásaik iránt, másrészt ismerik azt az íratlan szabályt, miszerint ha három hónapon át nem hallanak rólad, akkor elfelejtenek téged. Nagy Lehel kiemelte, hogy a 2008–2009-es válságnak egy nagyon komoly tanulsága volt: a marketingköltség az, amit soha, semmilyen körülmények között nem szabad levágni. Ha az emberek fejéből kiesünk, akkor a megtakarított pénzüket nem nálunk fogják elkölteni.

Főkép forrása:
freepik.com

További cikkek