Az Erste Bank bejelentette, hogy három nagyobb rendszerfejlesztést hajt végre októberben és novemberben, amelyek idején több szolgáltatása ideiglenesen nem lesz elérhető – közölte a pénzintézet hivatalos tájékoztatásában.
A tervezett karbantartások időpontjai:
-
2025. október 10. (22:00) – október 11. (12:00)
-
2025. október 28. (22:00) – október 29. (03:00)
-
2025. november 21. (22:00) – november 22. (11:00)
A fejlesztések célja a bank digitális rendszereinek biztonságosabbá és gyorsabbá tétele, de az ügyfeleknek érdemes előre felkészülniük az átmeneti leállásokra.
Ezek a szolgáltatások nem lesznek elérhetők
A megadott időszakokban az alábbi Erste-szolgáltatások nem vagy csak korlátozottan működnek:
-
George App és Web
-
Internetes vásárlás (különösen október 10–11. és november 21–22. között)
-
Azonnali átutalások indítása és fogadása (rövid ideig, éjszakai órákban)
-
TeleBank, Vállalati NetBank, Electra, Erste Business MobilBank
-
SMS-szolgáltatások és API-csatorna
-
Online termékigénylés
-
Lakás-takarékpénztári kifizetések online felülete
A bank közlése szerint az átutalások fogadása csak korlátozott időszakban szünetel:
-
október 11-én 00:00–04:00 között,
-
november 22-én 00:00–04:00 között.
Ezek a szolgáltatások továbbra is működni fognak
A fejlesztés ideje alatt az ügyfelek bankkártyás vásárlásra és készpénzkezelésre továbbra is számíthatnak. Az elérhető funkciók a következők maradnak:
-
Készpénzfelvétel és -befizetés ATM-ből
-
Fizetés és vásárlás bankkártyával POS-terminálon
-
MobilePay és weboldal-szolgáltatások
-
Mobilegyenleg feltöltése
-
Bankkártya letiltása vagy tiltása TeleBankon keresztül
Az internetes vásárlás és az azonnali átutalások fogadása a legtöbb időszakban zavartalanul működik majd, csak az éjszakai karbantartási ablakokban lehet néhány órás kiesés.
A bank közölte, hogy az ütemezett karbantartások az informatikai rendszerek megbízhatóságát és biztonságát növelik, és kéri ügyfeleit, hogy a leállások idejére előre tervezzék meg pénzügyeiket.