Fontos változtatásra készül a Lidl Magyarország, ugyanis a német áruházlánc megelégelte a papíralapú árcédulák használatát és az abban rejlő hibákat, így elkezdte bevezetni a hazai üzletekben is a digitális ártáblákat – számolt be a Világgazdaság. A hírt egyébként maga a Lidl osztotta meg.
Mint az üzletlánc közleményében írta, ezzel szűrnék ki annak a lehetőségét, hogy téves árakat és hibás akciókat tüntessenek fel az üzletekben. Hozzátették, korábban több hiba is előfordult, nemrég például a kalocsai üzletben négy forinttal leárazták a tejfölt, majd kiderült, hogy csak a bolt munkatársai hibáztak.
A papír árcímkékhez képest a digitális címkék közvetlenül a készletgazdálkodási rendszerhez kapcsolódnak, így lehetővé teszi az árak valós idejű módosítását. Nemrég hasonló lépést tett a portugál Lidl is, ahol üzletenként 400 kilogramm papírt spórolnak meg ezzel a lépéssel.