Március 1-jén előbb az ALDI, majd utána a CBA jelentette be, több mint húsz százalékkal csökkentette a sajtok árát, míg a mai nappal a LIDL is reagált az árháborúra.
Végre eljött a pillanat, amikor az emberek is jól járnak azzal, amikor az áruházláncok egymással csatáznak a vevők kegyeiért. Februárban lezajlott a vajháború – egymást licitálva adták olcsóbban a legnépszerűbb vajtermékeket –, míg mostanra kitört a sajtcsata.
Március 1-jén az ALDI Magyarország bejelentette, hogy terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja a magyar beszerzésű trappista sajtjait. Hamar kiderült, hogy a CBA is beszállt a sajtháborúba, csak ők nem verték nagydobra, de 20 százalékot meghaladó mértékű árcsökkentést hajtottak végre a trappista sajtoknál március 1-jétől – írta a Pénzcentrum.
Természetesen ebből nem maradhat ki a LIDL Magyarország sem, amely mától, azaz március 6-tól szintén jelentős mértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb sajtok árát. Az intézkedésnek köszönhetően az érintett sajtok ára kiszereléstől és típustól függően akár 25 százalékkal csökken.
Akár 25 százalékkal is csökken a sajt ára Fotó: Freepik
A Világgazdaság pontos listát is közölt, hogyan változnak az árak a Lidl Magyarországnál. Az árcsökkentés következtében
Ezzel egyébként koránt sem lesz vége az árháborúnak, ugyanis a szakemberek szerint a következő termék a száraztészta lehet.
Hogy tetszett a cikk? Mondd el a véleményedet egy kattintással.
TetszettNem tetszettTámogasd a 10perc.hu hírportált!
Célunk fontos témákról írni, hitelesen, objektíven, csak a lényegre fókuszálva. Küldetésünk, hogy független, és elfogulatlan tájékoztatást biztosítsunk.
RÉSZLETEK!