Bár Magyarországon az újautó-piac csaknem 19 százalékot esett tavaly, a BMW megközelítette előző évi eredményeit, és a prémium szegmensben 33,3 százalékos piaci részesedést ért el.
Ahogy azt már megszoktuk, ebben az időszakban a márkák elsősorban a tavalyi eladási adataik értékelésével vannak elsősorban elfoglalva. Maciej Galant, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója egy online sajtótájékoztató keretein belül kijelentette, a márka összességében elégedett az eredményeivel, hiszen nemzetközi szinten a legnépszerűbb prémiumautó-gyártó volt.
Tavaly a globális piacon az egészségügyi helyzet nehézségei ellenére 2 324 809 autót értékesített a BMW-csoport, ami 8,4 százalékos csökkenést jelent, de a negyedik negyedévben már 3,2 százalékos erősödést tudtak elérni a 2019-es hasonló időszakhoz képest. A BMW-csoport 31,8 százalékos növekedést ért el a teljesen elektromos és plugin-hibrid modellek eladásában, ezekből 192 646 darabot adtak el.
A hetekben megérkezik a szintén teljesen elektromos BMW iX3 Magyarországra Fotó: BMW
Magyarországon 3514 BMW-t és 366 Minit adtak el tavaly. Legsikeresebb a BMW 3-as sorozat volt, ebből 543 darabot értékesítettek. A BMW márka értékesítése Magyarországon 5 százalékkal csökkent 2020-ban. A tavaly bemutatott, teljesen elektromos Miniből pedig 75 darabot értékesítettek. A hetekben megérkezik a szintén teljesen elektromos BMW iX3 Magyarországra. Ez a márka első olyan modellje, amely azonos karosszériával elérhető benzin, dízel, plugin-hibrid és teljesen elektromos változatban is.
Hogy tetszett a cikk? Mondd el a véleményedet egy kattintással.
TetszettNem tetszettTámogasd a 10perc.hu hírportált!
Célunk fontos témákról írni, hitelesen, objektíven, csak a lényegre fókuszálva. Küldetésünk, hogy független, és elfogulatlan tájékoztatást biztosítsunk.
RÉSZLETEK!