A Netflix hamarosan belép a fizikai élményközpontok világába: a streamingszolgáltató november 12-én megnyitja első Netflix House-át Philadelphiában, a King of Prussia bevásárlóközpontban. A második helyszín december 11-én nyílik Dallasban, a Galleria bevásárlóközpontban, míg a harmadik egység Las Vegasban várható, de csak 2027-ben.
Mi várja a látogatókat?
A több mint 9 ezer négyzetméteres terekben a Netflix sorozataihoz és filmjeihez kapcsolódó rajongói élmények, éttermek, bárok és boltok lesznek elérhetők. A vendégek például szelfizhetnek a kedvenc karaktereikkel, valamint Netflix-tematikájú ételeket és koktélokat kóstolhatnak. A belépés ingyenes lesz, de bizonyos programokért fizetni kell.
Élmény és marketing egyszerre
Az elmúlt években a Netflix már több személyes élménnyel kísérletezett, például Bridgerton-bálokat szervezett, és együttműködött divatmárkákkal, hogy Squid Game és Stranger Things ihlette ruhákat és termékeket kínáljon. A Netflix House hasonlóan szórakoztatás és marketingeszköz egyszerre: a rajongók a sorozatok világában élhetnek át élményeket, miközben a cég új bevételi forrásokat épít.
A vállalat társigazgatója, Ted Sarandos szerint hosszú távon akár 50–60 Netflix House is nyílhat világszerte, így a rajongói élmény új dimenziója globálisan is terjedhet.