Ez az első, teljes egészében kínai fejlesztésű videojáték, amely a legmagasabb színvonalra törekedve készült, és egyértelműen meghódította nemcsak a hazai, hanem a nemzetközi piacot is.
A játék megjelenése után alig 40 perccel kétszer annyian játszottak vele online, mint bármely másik játékkal a világon
- írja a FirstClass.
A szakértők is elismerően nyilatkoztak a játékról, amit a kritikusok is pozitívan fogadtak. A siker mértéke Kínában különösen figyelemre méltó, amit az Oriental Daily beszámolója is alátámaszt. A helyi média szerint több kínai vállalat is különleges intézkedéseket hozott, hogy dolgozóik kipróbálhassák a játékot.
Volt, ahol egy teljes nap szabadságot adtak a munkatársaknak, máshol fél napra engedték el őket, és a játék árát is megtérítették számukra.
A játékot fejlesztő cégnél pedig egy exkluzív kiadással jutalmazták a dolgozókat.
Bár a cégek ezzel igyekeznek kifejezni támogatásukat a hazai videojáték-ipar iránt, a számok alapján a Black Myth: Wukong nem szorul különösebb segítségre. A játék iránti érdeklődés ugyanis továbbra is töretlen:
naponta átlagosan 1,1 millióan játszanak vele, és ez a szám az esti órákban rendszeresen 2 millió fölé emelkedik.
A játék előzetese itt tekinthető meg: