A Puskás Arénában megtartott dupla koncert bevételei után akár 300 millió forintot is kaszálhat Azariah a Blikk szerint, és a koncertszervezők egy fillért sem sajnálnak tőle, hiszen vele a siker és a teltház is garantált. A stadion kapacitása koncerthelyszínként 50 ezer fő, ami – átlagosan 20 ezer forintos jegyárral számolva, hiszen 9900-től 69 ezer forintig terjednek a jegyárak – 2 milliárd forintos jegybevételt jelent.
Egy évtizedek óta koncertszervezéssel és zenei menedzsmenttel foglalkozó szakember szerint ennek 40 százaléka, 800 millió forint elmegy az adókra, a jegyértékesítési jutalékra, szerzői jogdíjra. A maradék 1,2 milliárd forintból kell színpadra állítani a produkciót, kifizetni a bérleti díjat, a stábot, a menedzsmentet, a reklámot. A színpad nagyjából 50 millió forintba kerül.
200 millió forint biztosan elmegy a fény- és hangtechnikára, valamint a látványra, 50 millió a zenekarra és a közvetlen stábra, az ő ellátásukra, illetve 20-20 százalékot kap a produkciós iroda és a menedzsment. Azahriah esetében még egy 50 milliós marketingköltség is soknak tűnik, de így is marad legalább 300 millió forint, amely tisztán a fiatal énekes bevétele lehet - mondta a szakértő.