Az együttműködés célja, hogy népszerűsítsék az egészséges életmódot és a kiegyensúlyozott táplálkozást, különös tekintettel a zöldség- és gyümölcsfogyasztásra - közölte az Origo.
A Lidl közleménye szerint az új partnerség a 2024-es UEFA EURO sikeres együttműködésére épül. A vállalat Európa-szerte, köztük Magyarországon is, folytatja a Lidl Kids Team programját, amely keretében több mint 12 ezer gyermek számára biztosítanak lehetőséget, hogy hivatalos játékoskísérőként részt vehessenek a mérkőzéseken.
A Lidl hároméves együttműködése a két európai futballversennyel kiemelten fontos szerepet játszik a cég stratégiájában, amely az egészséges életmódot és a sport fontosságát hangsúlyozza. A vállalat célja, hogy a „We’re on your team” szlogen égisze alatt hivatalos friss zöldség- és gyümölcsbeszállítóként inspirálja a fogyasztókat a mozgásra és az egészséges életmódra.
A bejelentés kapcsán Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„Büszkék vagyunk arra, hogy az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga is csatlakozik a széles körű sportszponzori portfóliónkhoz. Vállalatunk szorosan kötődik Európához: a Lidl 51 évvel ezelőtt Európa szívében született, és ma már több mint 30 országban van jelen.”
A Lidl továbbra is lehetőséget biztosít alkalmazottai és vásárlói számára, hogy jegyeket nyerjenek a mérkőzésekre, így még több embert vonva be a sportesemények körüli közösségi élménybe.