A japán modell első generációja után a negyedik is elnyerte a neves díjat, ami igencsak ritka a versengés történetében.
A jelenlegi egészségügyi helyzet alaposan átírta a különböző autós rendezvények sorsát is. Például nem rendezték meg idén a hagyományos Genfi Autószalont sem, holott minden évben itt jelentették be, hogy melyik modell nyerte az Év autója díjat. Ám az eredményhirdetés most sem maradhatott el, ráadásul a szokásoknak megfelelően a svájci városban hirdettek győztest, a Palexpo így is vállalta, hogy a bejelentés házigazdája legyen.
Hét modell jutott be a döntőbe 2021-ben is – a Toyota Yaris, a Citroen C4, a Cupra Formentor, a Fiat 500, a Land Rover Defender, a Skoda Octavia és a Volkswagen ID.3 –, és közülük választotta ki az 59 tagú zsűri az idei Év autóját. Noha idén az előzetes találgatások alapján sokan a Volkswagen villanyautójáz, az ID.3-t tartották a legesélyesebbnek, végül hatalmas fölénnyel 266 pontot kapva győzött a Toyota Yaris. Ezzel a japán modell történelmet írt, hisz az első után a negyedik generációt is a legjobbnak választották.
Hogy tetszett a cikk? Mondd el a véleményedet egy kattintással.
TetszettNem tetszettTámogasd a 10perc.hu hírportált!
Célunk fontos témákról írni, hitelesen, objektíven, csak a lényegre fókuszálva. Küldetésünk, hogy független, és elfogulatlan tájékoztatást biztosítsunk.
RÉSZLETEK!