Július végén kezdett kibontakozni a botrány a Booking.com körül, amikor a szállásadók nem kapták meg a pénzüket, és a GVH is vizsgálatot indított ellenük. Most újabb fordulat jött az ügyben, ugyanis a booking.com minden előzetes bejelentés nélkül megszüntette ügyfélszolgálati elérhetőségét - írja a spabook.net.
Mint írják, megpróbáltak tesztemailt küldeni a customer.service@booking.com címre, azonban elirányították őket egy webes felületre, ahol előzetesen kialakított kategóriák szerint lehet meghatározott ügyekben intézkedni, feltéve, hogy a felhasználónak van nyitott foglalása. Ha nincs, akkor nem tud mit tenni, csupán gyakori kérdések jelleggel lehet navigálni az oldalon, de érdemi segítséget nem lehet kérni.
Az, hogy a Booking lezárta az ügyfélszolgálat e-mail-es, írásos elérhetőségét, két nagyon fontos dolgot vet fel. Az egyik, hogy a panaszok száma véleményük szerint világszerte olyan nagy lehet, hogy a bejövő új, úgynevezett hibajegyek mennyiségét csökkenteni kénytelenek, hogy fel tudják azokat dolgozni. Egy biztos: nem kevés, mert akkor nem zárták volna le a lehetőséget.
A másik üzenet pedig rendkívül negatív az atv.hu szerint: kutatásaik alapján az e-mail kommunikációt azért részesítették előnyben a szálláshelyek, mert erről a saját rendszerükben bizonyítékokat tudtak megőrizni. Azzal, hogy mostantól kizárólag a Booking belsős rendszerében (amin keresztül adathalászok bankkártya adatokat lopnak hónapok óta) lehet üzenetet váltani az ügyfélszolgálattal, megszűnik a levelek elmentésének lehetősége.