A francia Intermarché/Mousquetaires karácsonyi reklámja világsiker lett, főszereplője pedig egy húsevésről örökre lemondó farkas -írja a 24.hu. Thierry Cotillard, a cégcsoport vezérigazgatója elmondta a francia sajtónak, hogy a videót egy hét alatt több mint egymilliárd ember látta, és a fogadtatás lenyűgözte a készítőket.
„Igazi farkasmánia van” – nyilatkozta Cotillard.
Nagyobb a kereslet, mint a kínálat a plüssökből
A hatalmas sikert váratlan következmény követte: a francia lakosság a boltjaikban azonnal hozzáférhető farkasos plüssjátékot szeretett volna, és petíció is indult erre. A cégvezér azonban elárulta, hogy csupán száz darabot tudnak legyártani idén, mivel a cég a plüssöket Franciaországban szeretné legyártani, és úgy döntöttek, nem importálnak Kínából.
A plüssök közül a száz legyártott darabot gyermekvédő szervezeteknek adományozzák.
A jövőben visszatér a plüssfarkas
Cotillard szerint 2026 karácsonyára lesz elérhető a plüssjáték Franciaországban gyártott verzióban, így a rajongóknak még várniuk kell. Hozzátette, hogy a farkas népszerűsége miatt biztosan lesznek hamisítványok és átverések, ezért a vásárlóknak óvatosnak kell lenniük.