2025. 12. 16.

385.15 Ft

327.70 Ft

Támogatás

Kiemelt kategóriák

Belföld
Gazdaság
Külföld
Kultúra
Sport
Tech
Életmód
Autó

További kategóriák

Szórakozás
Külföld

Farkasmánia: világsiker a karácsonyi reklám, de lett egy váratlan következménye is

Farkasmánia: világsiker a karácsonyi reklám, de lett egy váratlan következménye is
Darvas Márton
2025. 12. 16.
Fotó: Northfoto

Az Intermarché karácsonyi reklámja világsiker lett, de a plüssfarkas iránti kereslet Franciaországban meghaladja a kínálatot, a gyártás 2026-ig várat magára.

A francia Intermarché/Mousquetaires karácsonyi reklámja világsiker lett, főszereplője pedig egy húsevésről örökre lemondó farkas -írja a 24.hu. Thierry Cotillard, a cégcsoport vezérigazgatója elmondta a francia sajtónak, hogy a videót egy hét alatt több mint egymilliárd ember látta, és a fogadtatás lenyűgözte a készítőket

„Igazi farkasmánia van” – nyilatkozta Cotillard.


Nagyobb a kereslet, mint a kínálat a plüssökből

A hatalmas sikert váratlan következmény követte: a francia lakosság a boltjaikban azonnal hozzáférhető farkasos plüssjátékot szeretett volna, és petíció is indult erre. A cégvezér azonban elárulta, hogy csupán száz darabot tudnak legyártani idén, mivel a cég a plüssöket Franciaországban szeretné legyártani, és úgy döntöttek, nem importálnak Kínából.

A plüssök közül a száz legyártott darabot gyermekvédő szervezeteknek adományozzák.

A jövőben visszatér a plüssfarkas

Cotillard szerint 2026 karácsonyára lesz elérhető a plüssjáték Franciaországban gyártott verzióban, így a rajongóknak még várniuk kell. Hozzátette, hogy a farkas népszerűsége miatt biztosan lesznek hamisítványok és átverések, ezért a vásárlóknak óvatosnak kell lenniük.

További cikkek

Friss cikkek

Népszerű cikkek

Budapest

Kapcsolódó cikkek