Egy klasszikus amit mi irányítunk blokkolásgátló, menetstabilizátor és szervófék nélkül.
A Volvo 1961-ben dobta piacra ikonikus vonalvezetésű 2+2 üléses sportautóját, az 1973-ig néhány tízezres darabszámban gyártott P1800-at.
A svéd gyártó házi sportcége a Cyan Racing modern formában támasztotta fel ezt a típust. A karbonszál széles körben történő alkalmazása révén mindössze 990 kilogramm tömegű Volvo P1800 Cyan mozgatásától egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik, mely nem kevesebb, mint 420 lóerőt, illetve 455 Nm-t szabadít rá a hátsó kerekekre.
Az ötsebességes kéziváltót kapott újdonságból hiányzik az ABS, az ESP és még a szervófék is. Van viszont állítható futómű, sportfék, 18 colos kovácsolt felni és kiválóan tapadó Pirelli P Zero sportgumi.
A Volvo P1800 Cyan menetdinamikai adatairól egyelőre sajnos még nem nyilatkozott a gyártó, az áráról viszont igen: az autó 500 000 euróba, vagyik kb. 180 millió forintba fog kerülni.
Hogy tetszett a cikk? Mondd el a véleményedet egy kattintással.
TetszettNem tetszettTámogasd a 10perc.hu hírportált!
Célunk fontos témákról írni, hitelesen, objektíven, csak a lényegre fókuszálva. Küldetésünk, hogy független, és elfogulatlan tájékoztatást biztosítsunk.
RÉSZLETEK!