EUR: 408,78 Ft
USD: 388,17 Ft
CHF: 415,11 Ft
GBP: 476,48 Ft
HRK: 54,13 Ft
RON: 82,89 Ft
RSD: 3,48 Ft

Mai névnap:

Visszatér a Moszkvics – egy kínai szabadidő autóval

10perc.hu
2 hete
Kiemelt kép: JAC

Még az idén 600 példányt akarnak összeszerelni a Kínából küldött készletekből, míg 2023-ban 50 ezer, 2024-ben 100 ezer készletet vásárolnak az oroszok.

A Renault oroszországi távozását követően gyorsan felmerült, hogy ismét Moszkvics márkanéven kezdjenek el autókat gyártani a francia cég által hátrahagyott gyárban. Az Origo megtudta, hogy a Kamaz révén hamarosan el is kezdődik a projekt.

Egyelőre azonban szó sincs arról, hogy saját autót tervezzen és dobjon piacra a Moszkvics, így kínai modelleket forgalmaz egy darabig a márka emblémájával. A Moszkvics 3 és a Moszkvics 3E már az idén megvehető lesz, ám nem árt tudni, hogy az autók a JAC JS4 és az IEVS4 „átmatricázott” verziói.

Az Autó-Motor információi szerint A 3-as alapmotorja 1,6-os szívó (109 LE/150 Nm) és hatfokozatú váltóval adják, opciósan 1,5-ös turbó (150 LE/210 Nm) kérhető, amelynél a 6-os kézi váltó alternatívája a fokozatmentes automata.


A Moszkvicsok műszerfala már tényleg a 21. századot idézi     Fotó: JAC


A Moszkvics 3e-ben 150 lóerő csúcs-, 68 lóerő tartós teljesítményű SY Power hajtómotort használnak, a 66 kWh kapacitású akkumulátort a Sinoev szállítja, és azzal 410 km-es a szabványos hatótávolság.

Még az idén 600 példányt akarnak összeszerelni a Kínából küldött készletekből. 2023-ban 50 ezer, 2024-ben 100 ezer készletet vásárolnak az oroszok, mielőtt beindítják a tényleges sorozatgyártást.




Hirdetés
Hirdetés