Az eladások növelése érdekében puhább zsemlét, nyúlósabb sajtot és még több Big Mac szószt ígér a lánc.
Alapvető termékeinek a fejlesztésébe fog a McDonald's. Az amerikai gyorsétteremlánc annak érdekében, hogy növelhesse az eladásait több változást is bevezet – erről a CNN írt. Az egyik leghíresebb amerikai gyorsétteremlánc. A cég több változtatást vezet be a jellegzetes hamburgereiben.
Puhább zsemlét, nyúlósabb sajtot és még több Big Mac szószt ígér a lánc. „Úgy vettük észre, hogy az apró részletek a legfontosabbak az ételeinknél. A sütési folyamatokat finomítva ízletesebb hamburgereket tudunk felszolgálni” – mondta a McDonald's vezető séfje, Chad Schafer.
A cég több változtatást vezet be a jellegzetes hamburgereiben Fotó: Pixabay
Az újítások a Big Macet, a McDouble burgert, illetve a klasszikus sajtburgert érintik majd. A megújult szendvicseket már tesztelik néhány étteremben az Egyesült Államokban és azon kívül, de a teljes bevezetés majd csak a jövő év elején várható – számolt be a Világgazdaság. Schafer emellett egyéb fejlesztéseket is ígért, de ezekről részleteket nem osztott meg
A cég legutóbb 2018-ban jelentett be újításokat a menüjében, ekkor új beszállítótól kezdte el beszerezni a marhahúst. 2021-ben a csirkés szendvicseiket kezdték el fejleszteni, ahol lemaradásban voltak a konkurenciát tekintve, de a McDonald's vendégei elégedettek voltak az új csirkehúsos burgerekkel.
Hogy tetszett a cikk? Mondd el a véleményedet egy kattintással.
TetszettNem tetszettTámogasd a 10perc.hu hírportált!
Célunk fontos témákról írni, hitelesen, objektíven, csak a lényegre fókuszálva. Küldetésünk, hogy független, és elfogulatlan tájékoztatást biztosítsunk.
RÉSZLETEK!